.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش پيشرفت و عدالت گفتمان دهه چهارم انقلاب در ساري برگزار شد

همايش يك هزار نفري پيشرفت و عدالت گفتمان دهه چهارم انقلاب صبح روز جمعه مورخ 18/11/87 با موضوع بررسي چالش هاي پيشه رو و راه كارها در حسينيه امام سجاد خيابان معلم ساري برگزار شد .
به گزارش شمال نيوز ،در اين جلسه ابتدا شريعت نژاد مسئول ائتلاف سراسري ستاد رايحه خوش خدمت استان مازندران ضمن خبر مقدم از همدلي
و وفاي به عهد كه منجر به ظهور آقا امام زمان (عج) مي شود را طرح نمود و با تاكيد بر اينكه بر پايه اين همايش بزرگ بدون هيچ گونه كمك دولتي
برگزار گرديده كه در آينده نزديك نيز همايش هاي مختلف نيز برگذار خواهد شد .
در ارائه اين همايش آقا محمد علي رامين مشاور اسبق رياست محترم جمهوري،دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه دولت نهم چالش هاي فراواني را در پيش رو دارد ولي با صدر و صبر در مواجهه با مشكلات زمينه را براي توسعه و شكوفايي كشور در همه عرصه ها در جهت توسعه علوم مختلف را از ويژگي هاي مهم دولت نهم برشمردند و ياداور شدند امروز قدرت و عظمت ايران و ايراني با سالهاي گذشته قابل قياس نيست.
وي تصريح كرد،ايران امروز نقش تايين كننده و تاثير گزار در دنيا و منطقه داشته و جوانان ايران اسلامي الگوي جوانان منطقه و جهان بشمار ميروند.
در اين همايش كه اقشار مختلف از سراسر استان مازندران حضور داشته اند پرسش و پاسخ نيز از آقاي دكتر رامين انجام پذيرفت
به گفته يكي از مسئولين ستاد گفت : اين همايش در راستاي تبيين فرمايشات مقام معظم رهبري و معنويات عدالت خواهانه ايشان و با تلاش اعضاي ستاد مردمي ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت استان مازندران ( حاميان دولت اسلامي ) برگزار شد. و عليرغم دعوت از مسئولين استاني و شهرستاني هيچ كدام در اين جلسه شركت نداشته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.